
Marka Lirene Partnerem Superligi Kobiet przez kolejne dwa sezony
Superliga sp. z.o.o. przedłużyła umowę sponsorską z marką Lirene, która od sezonu 2020/21 jest Oficjalnym Partnerem PGNiG Superligi Kobiet. Lirene to polska marka innowacyjnych, skutecznych kosmetyków tworzonych przez kobiety z myślą o potrzebach pielęgnacyjnych innych kobiet oraz z troską o środowisko naturalne i przyszłość naszej planety.
Kobiety
Na mocy nowej umowy, współpraca Superligi sp. z.o.o. z Lirene będzie obowiązywać przez kolejne dwa sezony, do końca czerwca 2023 roku. Marka Lirene, jako Oficjalne Kosmetyki Superligi Kobiet, nabyła szereg praw i świadczeń marketingowych. Marka kosmetyczna będzie eksponowana m.in. na bandach wideo, w mediach digitalowych PGNiG Superligi Kobiet oraz podczas transmisji meczów na antenie TVP Sport.
Marka Lirene od lat wspiera kobiety, nie tylko tworząc innowacyjne, doskonałej jakości kosmetyki i dbając o środowisko naturalne, ale również angażując się w projekty i działania, dzięki którym życie innych kobiet staje się lepsze. Zachęcamy kobiety do rozwoju, motywujemy do zmian, pomagamy przekazując darowizny fundacjom i organizacjom zaangażowanym w pomoc kobietom. Od 2020 roku wspieramy również zawodniczki PGNiG Superligi Kobiet, podziwiając ich determinację, kibicując im podczas rozgrywek i z dumą obserwując ich sukcesy. Zapał, ambicja i chęć rozwoju, którymi kierują się zawodniczki to wartości bardzo bliskie marce Lirene – mówi Joanna Orfinger, Global Marketing Manager Lirene.
Lirene partnerem wyboru MVP i plebiscytu Gladiatory
Marka Lirene nadal będzie towarzyszyć wyborowi najlepszych zawodniczek każdego meczu rozgrywanego w PGNiG Superlidze Kobiet. Wyboru MVP już w tym sezonie będą mogli dokonywać kibice bezpośrednio w aplikacji mobilnej Superligi. Partner PGNiG Superligi weźmie również czynny udział w uhonorowaniu najlepszych zawodniczek sezonu, które otrzymają na koniec rozgrywek statuetkę w ramach plebiscytu Gladiatory.
- PGNiG Superliga Kobiet systematycznie buduje silną pozycję wśród damskich lig sportowych w Polsce. Mecze ogląda już blisko 1,5 miliona telewidzów, a zasięgi w mediach digitalowych to kilkanaście milionów. Niezwykle się cieszę, że rozpoczęta przed rokiem współpraca będzie kontynuowana i nadal możemy liczyć na wsparcie Lirene. To tym bardziej cenne, że kosmetyki Lirene doskonale wpisują się w świat PGNiG Superligi Kobiet. To przecież produkty stworzone przez kobiety z myślą o kobietach. Zawodniczki PGNiG Superligi Kobiet udowadniają w każdej serii jak łączyć kobiece piękno z wysiłkiem, determinacją, dążeniem do celu i realizacją własnych marzeń. Wspólnie z Lirene chcemy je w tym wspierać – mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z.o.o.
sie 2024
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 ![]() | 31 |
wrz 2024
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 ![]() | ||||||
2 | 3 | 4 ![]() | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 ![]() | 12 | 13 | 14 ![]() | 15 |
16 | 17 | 18 ![]() | 19 | 20 | 21 ![]() | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ![]() |
30 |
paź 2024
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 ![]() | 4 | 5 ![]() | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 ![]() | 12 | 13 |
14 ![]() | 15 | 16 ![]() | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 ![]() | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 ![]() |
28 | 29 | 30 | 31 |
lis 2024
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 ![]() | ||||
4 | 5 | 6 ![]() | 7 | 8 | 9 ![]() | 10 |
11 | 12 | 13 ![]() | 14 | 15 | 16 ![]() ![]() | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 ![]() | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 ![]() | 30 |
gru 2024
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 ![]() | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 ![]() | 12 | 13 | 14 | 15 ![]() |
16 | 17 | 18 ![]() | 19 | 20 | 21 ![]() ![]() | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
sty 2025
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 ![]() | 9 | 10 | 11 ![]() | 12 |
13 | 14 | 15 ![]() | 16 | 17 | 18 | 19 ![]() |
20 | 21 | 22 ![]() | 23 | 24 | 25 | 26 ![]() |
27 | 28 | 29 ![]() | 30 | 31 |
lut 2025
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 ![]() | 2 | |||||
3 | 4 | 5 ![]() | 6 | 7 | 8 ![]() | 9 |
10 | 11 | 12 ![]() | 13 | 14 | 15 ![]() | 16 ![]() |
17 | 18 | 19 ![]() | 20 | 21 ![]() | 22 | 23 ![]() |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
mar 2025
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 ![]() ![]() | |||||
3 | 4 | 5 ![]() | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ![]() | 16 |
17 ![]() | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 ![]() ![]() |
24 | 25 | 26 ![]() | 27 | 28 | 29 ![]() ![]() | 30 |
31 |
kwi 2025
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 ![]() | 4 | 5 ![]() | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 ![]() ![]() | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 ![]() ![]() | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 ![]() |
maj 2025
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 ![]() | 4 | |||
5 | 6 | 7 ![]() | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 ![]() | 15 | 16 | 17 ![]() | 18 ![]() |
19 | 20 | 21 ![]() | 22 | 23 | 24 ![]() | 25 ![]() |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |