Marka Lirene Partnerem Superligi Kobiet przez kolejne dwa sezony
Superliga sp. z.o.o. przedłużyła umowę sponsorską z marką Lirene, która od sezonu 2020/21 jest Oficjalnym Partnerem PGNiG Superligi Kobiet. Lirene to polska marka innowacyjnych, skutecznych kosmetyków tworzonych przez kobiety z myślą o potrzebach pielęgnacyjnych innych kobiet oraz z troską o środowisko naturalne i przyszłość naszej planety.
Kobiety
Na mocy nowej umowy, współpraca Superligi sp. z.o.o. z Lirene będzie obowiązywać przez kolejne dwa sezony, do końca czerwca 2023 roku. Marka Lirene, jako Oficjalne Kosmetyki Superligi Kobiet, nabyła szereg praw i świadczeń marketingowych. Marka kosmetyczna będzie eksponowana m.in. na bandach wideo, w mediach digitalowych PGNiG Superligi Kobiet oraz podczas transmisji meczów na antenie TVP Sport.
Marka Lirene od lat wspiera kobiety, nie tylko tworząc innowacyjne, doskonałej jakości kosmetyki i dbając o środowisko naturalne, ale również angażując się w projekty i działania, dzięki którym życie innych kobiet staje się lepsze. Zachęcamy kobiety do rozwoju, motywujemy do zmian, pomagamy przekazując darowizny fundacjom i organizacjom zaangażowanym w pomoc kobietom. Od 2020 roku wspieramy również zawodniczki PGNiG Superligi Kobiet, podziwiając ich determinację, kibicując im podczas rozgrywek i z dumą obserwując ich sukcesy. Zapał, ambicja i chęć rozwoju, którymi kierują się zawodniczki to wartości bardzo bliskie marce Lirene – mówi Joanna Orfinger, Global Marketing Manager Lirene.
Lirene partnerem wyboru MVP i plebiscytu Gladiatory
Marka Lirene nadal będzie towarzyszyć wyborowi najlepszych zawodniczek każdego meczu rozgrywanego w PGNiG Superlidze Kobiet. Wyboru MVP już w tym sezonie będą mogli dokonywać kibice bezpośrednio w aplikacji mobilnej Superligi. Partner PGNiG Superligi weźmie również czynny udział w uhonorowaniu najlepszych zawodniczek sezonu, które otrzymają na koniec rozgrywek statuetkę w ramach plebiscytu Gladiatory.
- PGNiG Superliga Kobiet systematycznie buduje silną pozycję wśród damskich lig sportowych w Polsce. Mecze ogląda już blisko 1,5 miliona telewidzów, a zasięgi w mediach digitalowych to kilkanaście milionów. Niezwykle się cieszę, że rozpoczęta przed rokiem współpraca będzie kontynuowana i nadal możemy liczyć na wsparcie Lirene. To tym bardziej cenne, że kosmetyki Lirene doskonale wpisują się w świat PGNiG Superligi Kobiet. To przecież produkty stworzone przez kobiety z myślą o kobietach. Zawodniczki PGNiG Superligi Kobiet udowadniają w każdej serii jak łączyć kobiece piękno z wysiłkiem, determinacją, dążeniem do celu i realizacją własnych marzeń. Wspólnie z Lirene chcemy je w tym wspierać – mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z.o.o.
KGHM MKS Zagłębie Lubin
MKS Piotrcovia Piotrków Trybunalski
KGHM MKS Zagłębie Lubin
Motherson Mosonmagyarovari KC
KPR Gminy Kobierzyce
KGHM MKS Zagłębie Lubin
JDA Bourgogne Dijon Handball
KGHM MKS Zagłębie Lubin
KGHM MKS Zagłębie Lubin
KPR Ruch Chorzów
HSG Blomberg-Lippe
KGHM MKS Zagłębie Lubin
sie 2024
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
wrz 2024
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
paź 2024
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
lis 2024
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
gru 2024
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
sty 2025
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
lut 2025
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
mar 2025
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
kwi 2025
pon | wto | śro | czw | pią | sob | nie |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |